Amikor felkérést kaptam negyven éves korom ellenére egy nagyvállalat élének vezető szerepére, akkor mondanom sem kell, hogy a hihetetlen nagy öröm és lelkesedés mellett egyaránt jelen volt bennem a félelem és a kétségbeesés, hogy hogyan fogom tudni rövid idő alatt megismerni a céget, hogyan fogok tudni beleilleszkedni a vállalatba és persze hogy szakmailag képes leszek-e megfelelően és megfelelő eredmények elérése mellett irányítani a céget. Szinte azonnal éreztem, hogy bár csábító a munka, iszonyatosan sok segítségre lesz szükségem a szolgáltatók terén. Arra azonban akkor még álmomban sem gondoltam volna, hogy az egyik legnagyobb és egyben leghatékonyabb segítséget egy tréning cégtől kapom majd meg.
A vállalkozás alapvető problémája az volt ugyanis, hogy a vállalati kommunikáció és az ügyfélkezelés, panaszkezelés hagyott némi kívánnivalót maga után, és természetesen jelen korunknak az egyik legnagyobb lehetősége és egyben legnagyobb veszélye is, az ajánlások köre ezt a céget illetően nem igazán a pozitív irányba hajlottak el. Számtalan esetben elejét lehetett volna venni egy nagyobb panasz tételnek, a kollégák azonban nem voltak a megfelelő szakértelem és tudás birtokában.
Ennek kapcsán kerestem meg a Kogwheel csapatát, hogy különböző tréning lehetőségek és coaching szolgáltatások segítségével fel tudjanak fejlődni a kollégák arra a szintre, hogy ezek a szituációk ne jelentsenek problémát, és hogy az esetek nagy részében a cég pozitív eredménnyel jöjjön ki ezekből a feladatokból. Nem kellett csalódnom. A cég azóta is szárnyal, mi a Kogwheel csapatával azóta is együtt dolgozunk, és biztos vagyok benne, hogy ez még nagyon sok ideig változatlan is fog maradni. Hálás vagyok ennek a csapatnak és mindenkinek csak ajánlani tudom őket és a munkájukat. Biztos vagyok benne, hogy aki őket választja nem fog csalódni.